Programozó verseny felsőoktatási intézmények hallgatóinak

Kérjük add meg az általatok kitalált csapat nevet. A csapat nevek egyediek, tehát két egyezőt a szabályok értelmében nem regisztrálunk. A megadott csapatnevet a "Nevezés beküldése" gomb megnyomása után ellenőrizzük. Ha a választott név foglalt, másikat adhatsz meg. A választott név, a csapat nyilvános azonosítójául is szolgál.
Ezen az e-mail címen fogunk kommunikálni a csapattal, erre a címre küldünk információkat és technikai adatokat a részvételhez kapcsolódóan. Kérjük ügyelj rá, hogy pontos címet adj meg!
Például: 06304445566
Például: 06304445566
Például: 06304445566
Kérjük add meg kapcsolattartó tanár nevét aki felkészített titeket a versenyre.
Például: 06304445566
Kérjük add meg a felsőoktatási intézmény hivatalos teljes megnevezését, rövidítéseket ne használj.
Kérjük add meg a felsőoktatási intézmény pontos címét.
Mind a három csapattagnak tanulói jogviszonnyal kell rendelkeznie. Ennek igazolására, kérjük töltsd fel mind a három, Az oktatási intézmény által kiállított tanulói jogviszony igazolást. A nyomtatványt az iskolátol szerezheted be.
A versenyszabályzatot ide kattintva is elolvashatod.
Az adatkezelési tájékoztatót ide kattintva is elolvashatod.

Mutasd meg mire vagy képes!

  • A nyílt forráskód a szenvedélyed?
  • Kíváncsi vagy, mit érhetsz el tudásoddal?
  • Büszke lennél arra, ha alkalmazásod sok százezren használnák a mindennapokban?

Nevezz a „Kódolj határok nélkül!” országos felsőoktatási programozó versenyre ÉS NYERJ!

Fontos tudnivalók

Kérjük figyelmesen olvasd el az alábbi információkat!

Mi a verseny menete?

2022. február 1-jén tesszük közzé előre definiált témában azt a közigazgatás számára megoldandó problémát, melyet nyílt forráskódú fejlesztés segítségével, projektmunka keretében kell orvosolni.

A verseny weboldalán folyamatosan megtalálható lesz minden aktuális információ. A regisztrált csapatok részére az időszerű tudnivalókról fórumüzenet és hírlevelek formájában is tájékoztatást nyújtunk.

A projektmunka során 3 szakaszban kell részeredményeket bemutatni.

Az elkészült pályaművek benyújtására 2022. április 22. 14 óráig lesz lehetősége a fejlesztő csapatoknak.

A beérkezett megoldások közül az öt legjobbnak (legmagasabb pontszám a részpontszámok összege alapján, közigazgatás számára leginkább továbbfejleszthető vagy azonnal felhasználható, leginnovatívabb, legjobb minőségű kód, legjobban dokumentált) ítélt pályaművet személyesen mutathatják be a pályázók a szakmai zsűrinek 2022. május 18-án.

A komplex probléma megoldása kreativitást és csapatmunkát igényel. A feladat Open Source operációs rendszeren, tetszőleges Open Source programozási nyelven megoldható.

A változtatás jogát fenntartjuk!

Nevezési feltételek

A versenyre felsőoktatási intézmények hallgatóiból álló 3 fős csapatok nevezhetnek. Csapattag az lehet, aki a felsőoktatási intézménnyel nappali tagozatos tanulói jogviszonyban áll. Egy csapat csapattagjai csak ugyanazon felsőoktatási intézmény tanulói lehetnek. Egy felsőoktatási intézményből több csapat is nevezhet. Egy hallgató csak egy csapatnak lehet tagja. A nevezéshez minden csapat mellett a felsőoktatási intézmény részéről egy felkészítő tanár megnevezése is szükséges. Egy oktató egy csapat mellett vehet részt a versenyben.
Részletes feltételek megtalálhatók a versenyszabályzatban!

Mi szükséges a nevezéshez?

Nevezési határidő 2022. január 31.

Nevezni csak a verseny.nisz.hu weboldalon található online nevezési felületen lehet. Nevezési díj nincs.

A nevezéssel a csapatok tudomásul veszik azt, hogy az eredményhirdetés eseményei médianyilvánosság előtt fognak zajlani. A nevezés sikerességéről a csapatok a nevezésnél megadott email címre visszaigazoló emailt kapnak.

A verseny fordulói

Az elkészült pályaművek benyújtásának határideje: 2022. április 23. 14:00

A bemutató időpontja a szakmai zsűri előtt: 2022. május 18.

Az eredményhirdetés időpontja: 2022. június 1.

Milyen díjakat nyerhetsz?

A döntőbe jutó legjobb 5 csapat tagjai és felkészítő tanáraik is díjazásban részesülnek.

I. helyezett
Értékes notebook 500.000 Ft értékben
  • A feltüntetett kép csak illusztráció!
  • A nyereményben a csapat valamennyi tagja részesül.
II. helyezett
Értékes notebook 400.000 Ft értékben
  • A feltüntetett kép csak illusztráció!
  • A nyereményben a csapat valamennyi tagja részesül.
III. helyezett
Értékes táblagép 300.000 Ft értékben
  • A feltüntetett kép csak illusztráció!
  • A nyereményben a csapat valamennyi tagja részesül.